Groep

Welkom bij Scouting Jan Hilgers!

Op deze pagina vind je alles over onze groep: hoe we ontstaan zijn, hoe de groep in elkaar steekt en op welke manieren je een steentje bij kan dragen.

Geschiedenis

In 1910 was Jan Hilgers de eerste mens die boven Nederland vloog. Hij vertrok vanaf Vliegkamp Ede, hier vlakbij aan de Zonneoordlaan. Hij is de naamgever van onze scoutinggroep, die in 1990 is opgericht.

Bestuur

Onze scoutinggroep wordt door bijgestaan door een actief en enthousiast bestuur.

Meer weten over hoe dat in z’n werk gaat?

Help ons!

Voor het onderhoud aan onze boerderij en het draaiende houden van de club is geld nodig.

Je kan ons op diverse manieren helpen. Denk aan sponsoring, sponsorkliks, een donatie of het inzamelen van lege flessen.

Onze scoutinggroep draait voor 100% op vrijwilligerskracht. En daarvan kan je nooit genoeg hebben! Er is altijd behoefte aan enthousiaste vrijwilligers: leiding, bestuursleden of mensen die gewoon af en toe eens willen helpen.