Hilgersnest 2050

Scouting Jan Hilgers huist in het Hilgersnest: een oude boerderij uit 1916. De boerderij wordt gepacht van de gemeente, met als voorwaarde dat wij zelf verantwoordelijk zijn voor het onderhoud. Met de beperkte middelen die we hebben is dit best een uitdaging!

De boerderij heeft eigenlijk altijd wel onderhoud nodig. Er ligt een gedetailleerd plan met alle kleine én grote klussen die de komende jaren op stapel staan. Voor deze klussen zijn we grotendeels afhankelijk van “sponsoren”: mensen en bedrijven die een bijdrage leveren in de vorm van tijd, financiële ondersteuning, expertise en/of hun netwerk.

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van de afgeronde én aankomende klussen op het Hilgersnest? En precies weten waar we op dit moment mee bezig zijn en eventueel jouw hulp kunnen gebruiken?

Schrijf je in voor onze speciale Hilgersnest 2050-nieuwsbrief! De nieuwsbrief wordt ongeveer 6-12 keer per jaar verstuurd.

Hoe kan ik helpen?

We zijn altijd op zoek naar:

• Aannemers
  • Bouwbedrijven
  • Timmerlui
  • Schilders
  • Installateurs
  • Financiële ondersteuning
  • Etcetera!

Kan jij ons hiermee helpen, of ken je iemand die ons kan helpen? Stuur een mailtje naar hilgersnest2050@scoutingjanhilgers.nl en we nemen direct contact op!

Tegelwand

Naast het leveren van tijd en/of middelen hebben wij ook een tegelwand. De tegels worden ambachtelijk gebakken met uw logo en bedrijfsnaam erop, als blijk van waardering voor het sponsoren van onze groep.

Tegels zijn verkrijgbaar in de maten 10x20cm, 20x20cm en 30x20cm.

Geïnteresseerd? Stuur een mailtje naar sponsoring@scoutingjanhilgers.nl!