Doe mee!

Scouting Jan Hilgers draait volledig op de inzet van vrijwilligers. Daarnaast is Scouting één van de voordeligste verenigingen van Nederland. Er is dus altijd behoefte aan extra geld voor onderhoud aan onze boerderij en extra’s voor onze leden.

Je kan ons op diverse manieren helpen. Denk aan sponsoring, sponsorkliks, een donatie of het inzamelen van lege flessen. Alle kleine beetjes helpen!

Sponsorkliks

Wil je online winkelen en tegelijk de Jan Hilgers steunen? Koop dan je spullen via SponsorKliks! Het kost niks extra’s en wij ontvangen een deel van de commissie omdat je via SponsorKliks koopt bij één van de vele webwinkels, variërend van Bol.com en Bart Smit tot Disneyland en Nuon. Kortom, wanneer je weer eens wat op internet bestelt, kijk eerst eens of de webshop in het overzicht van SponsorKliks staat!

Klik op de banner hiernaast om te zien welke bedrijven allemaal zijn aangesloten.

Periodiek onderhoud (klusdagen)

Iedere 1e zaterdag van de maand van 10.00 – 16.00  is er een klusdag. De hulp van ouders wordt daarbij enorm op prijs gesteld!

Het gaat om overwegend simpele klussen en schoonmaakwerk. Denk hierbij aan:

• Schoonmaken keuken
  • Bestrating
  • Snoeien van de haag
  • Blad ruimen
  • Eenvoudig timmerwerk
  • Etc.

Ouders/verzorgers van leden krijgen altijd een reminder per e-mail voor de aankomende klusdag. Vele handen maken licht werk!